. ❤همــــــــــینه کـــــه هســــــــــت❤

. ❤همــــــــــینه کـــــه هســــــــــت❤

. ❤همــــــــــینه کـــــه هســــــــــت❤ ◀ﻧﻪ ناخن هام زیاد بلنده..... ◀ﻧﻪ تا ﺳﺎﻋﺖ ۱۲ ﺷﺐ ﺑﯿﺮﻭنم...
◀ ↔ﻣوﻫﺎﻡ رنگش به اندازه کافی خاص هست...مشکی ♥
↔لنز نمیذارم تو چشمام چون رنگشو همینجوری دوست دارم...چی بهتره عسلی ♥<♥
◀تا زیر دماغم رژ نمیزنم واسه جلب توجه چون به حد کافی قیافم تو چشم هست...
◀جایی که پسر هست ناز نمیکنم چون به حد کافی نازمو کشیدن...
◀بلد نیستم 2رو باشم چون خانوادم با فرهنگن...
◀دنبال پول و ماشین مدل بالای پسرا نیستم چون پدرم برام کم نذاشته و عقده ای نیستم...
◀بهم بی محلی کنی سمتت نمیام دورتو خط میکشم...
◀مهم نیست پشت سرم چی میگن,چون کسایی که برام مهمن میشناسنم...
◀تیپمم ﺳﺎﺩﺳﺖ چون دوس ندارم با دست نشونم بدن...
◀بهم میگن مغرورم چون اهل لاس زدن باهاشون نیستم...
◀هرکسی رو غرق محبت نمیکنم...
◀به هرکی از راه رسید نمیگم دوســـــتت دارم...!!!!!
همینم که هستم من عوض نمیشم... واسه من ♥دختــــــــــر♥بودن یعنی همین...



نظرات شما عزیزان:

الهه♥♥
ساعت11:10---18 خرداد 1394
گذاشتــم به دارم بکشنــد . . .

بــی گنــاه بـــودم اما ،

حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم . . !


الهه♥♥
ساعت21:00---16 خرداد 1394
↻یہ بچـــــہ تُخـــــس بـــــے اَعصابـــــ کـــــہ لنگـــــہ نداره↻

⇦فدا سِــــــــــرَم کـــــ کَـــــســـــے دوسَـــــم نَـــــداره


EZEL-DISS LOVE
ساعت20:56---16 خرداد 1394
ای زرشک میخوای بگی خاصی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 14 خرداد 1394برچسب:, ] [ 11:33 ] [ آیسان ]
[ ]